شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
1

حوزه/ استاندار مازندران گفت: بی شک تحقق مدیریت یکپارچه شهری نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، یوسف نوری، استاندار مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر لزوم بهره گیری از روش‌ها و ابزارهای نوین با هدف تحقق مدیریت یکپارچه شهری ابراز داشت: باید با وحدت و انسجام میان دستگاه ها و رفع نقاط ضعف در این راستا گام های جدی تری برداشت تا در نهایت نتیجه برنامه ها و کارهای ما باعث رضایتمندی شهروندان گردد.

وی همچنین با اشاره به مدیریت جامع شهری، نقش شهرداران را در تحقق این فرایند مهم برشمرد و افزود: همکاری شهرداری سبب پیشرفت تعالی شهرها می‌شود.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به مسائل و دغدغه‌های حوزه شهری از جمله پسماند اظهار داشت: حدود ۴۵ سال است که این مشکل در حوزه شهری و استان وجود دارد.

وی همچنین برنامه‌ریزی با بهره‌گیری از روش‌های نوین برای حل مدیریت و مسائل شهری را در استان ضروری دانست و گفت: اصلاح و تسهیل مجوزها و جذب سرمایه‌گذاران دارای اهلیت از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

نوری، استفاده از مشارکت‌های عمومی خصوصی در داخل شهرها را از جمله راهکارها برای استفاده از ظرفیت‌های درونی و توسعه شهری عنوان کرد و افزود: نقشه راه باید بر اساس نقشه جامع تهیه شود و البته در این خصوص کارهای خوبی صورت گرفته که باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha